2020. május 20., szerda

Kérdezz-felelek - Orvosi kiadás

Sziasztok! :)

Hosszú idő után ismét jelentkezem. Bevallom, kicsit összevissza van jelenleg minden az online oktatással, de próbálom tartani a lépést. Egyébként fog erről születni egy új bejegyzés, amiben kifejtem a véleményem, mit gondolok róla, de az később. Most a mai témáról szeretnék ejteni pár szót.

Az elmúlt hetekben, hatalmas meglepetésemre, sokan kérdeztetek a felvételivel kapcsolatban. Igyekeztem mindenkinek válaszolni, remélem a messenger sem vacakolt, és elküldte a válaszokat. Úgy gondoltam, mivel amúgy is rég volt egy normális bejegyzés, csinálok egy kérdezz-felelek 'kihívást'. Bizonyára vannak köztetek olyanok, akiket érdekel ez vagy az az orvosival, a jelenlegi helyzettel, vagy bármi egyébbel kapcsolatban, ezért úgy döntöttem, most lehetőséget adok nektek feltenni ezeket a kérdéseket, amelyekre igyekszem majd a lehető legőszintébben válaszolni.

Ez az egész teljesen anonim módon zajlik, úgyhogy nyugodtan bárki kérdezhet bármit. A válaszokat egy bejegyzés formájában fogom kitenni minden hét végén. Abban az esetben, ha nem lesz sok kérdés, egyetlen bejegyzést fogok folyamatosan frissíteni. 

Itt van egy LINK. Továbbá az oldalsávban is elérhetővé tettem, ha így könnyebb. 

Várom a kérdéseket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése