2018. december 31., hétfő

A 2018-as év utolsó napjának margójára

Kedves 2018!

Lassan jöttél, és gyorsan tovarepültél. Sok mindent hoztál magaddal, amelyek így vagy úgy, de hozzájárultak az életem apró részecskéinek fejlődéséhez. Ezelőtt egy évvel még úgy ültem ebben a székben, hogy sajnos semmivel sem voltam biztos az életemben. S bár ez most sem sokat változott, sikerült elindulnom az utamon, amiért irtózatosan hálás vagyok.

Ezelőtt egy évvel álmodozva tekintettem a jövőbe, és sajnos minden, amit a mai napig, ezen egy kerek év alatt megvalósítottam, csak egy álomnak tűnt. Sosem hittem volna, hogy egyszer az álmaim valóra válnak, vagy éppenséggel beléphetek a világukba, csak egy picit is megtapasztalni, milyen az ottlét, s tovább maradni, harcolni értük. 

Ezelőtt egy évvel a szívem még túlságosan nehéz volt, és bevallom, féltem az előttem álló hónapoktól. (Na, nem mintha most nem félnék még jobban a közeledő vizsgáktól, de az már az utódod, 2019 pecsétje lesz.) Félek én sok mindentől, ha nagyon őszinte akarok lenni, azonban úgy vélem, pontosan ez a félelem az, amely minden egyes nap megmosolyogtat, mert minden egyes nap bebizonyítja, hogy képes vagyok rá. Képes vagyok nem feladni, nem megállni, hanem felemelt fővel tovább sétálni, bármily nehéz is legyen.

Nos, kedves 2018, köszönöm, hogy itt voltál és bebizonyítottad, lehet valakinek félelmetes, unalmas, szomorú, sírós, boldog, nevetős, álmodozó és végül, de nem utolsó sorban hálás éve. 

Kedves 2019, remélem, azért te nem fogsz jól seggbe rúgni!

Boldog és sikerekben gazdag újévet kívánok mindenkinek! 💝

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése